2017/02/24

Mondd el nekem...

Фото Aquarius Kincsei.
Mondd el nekem,
miért nem vagy idegen,
mozdulataid
honnan ismerem,
miért tudom rólad,

amit még te sem?
Mondd, meddig tűrőd
azt, hogy olvasom,
mit ír a ránc
tűnődő arcodon,
hogy szótlanságad
értem, hallgatom?
Tanulod-e mi az,
amitől félek,
hol nyitott ajtót
testemen a lélek,
mit mondanék,
amikor nem beszélek?
Végül csak annyit:
vigyázol-e rám,
ha nem jut már
eszembe a szezám,
leszel-e testvérem,
anyám, apám?
Tudod-e, amit én
nem tudhatok,
amiről holdtöltekor
álmodok,
emlékszel-e, ha
el vagyok feledve,
s velem vagy-e,
amikor nem vagyok?
Álmomban, egyszer,
súgva-settenkedve
eljössz-e velem
sétálni a csendbe,
és engeded-e majd,
ha megfagyok,
hogy eltemessenek
a tenyeredbe?

László Noémi: Mondd el nekem

                                                                      kép: Rassouli

                                                                              

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése